V roce 1977 se začal vyrábět vůz Škoda 120 LS, který byl dokonce tzv. vlajkovou lodí mladoboleslavské automobilky. V tomto roce se pod kapotou aut objevila poprvé inovovaná rozvodovka s převodem 4.22, která pak zůstala ve vozech (s několika výjimkami) až do konce výroby.
Rok 1978
Výrobní závod opouští první prototyp vozu Škoda 120 GLS, dosud nejluxusnější automobil Škoda. Na přístrojových deskách se ustálil symbol kontrolky stavu paliva ve tvaru čerpacího stojanu.
Rok 1979
Plastový spojler na zádi, plastové poklice namísto chromovaných, samonavíjecí bezpečnostní pásy předních sedadel u modelů GLS. To byly hlavní novinky tohoto roku. Dále to byly výkonnější alternátory, zapalovací cívky, nové ovládání karburátoru a zcela nový hliníkový chladič SOFICO, který nahradil svého předchůdce z oceli.
Rok 1980
Rozchod kol byl prodloužen o 2 cm a nová kola měla již rozměr šíře 13 palců. Tím došlo ke změkčení pérování u všech vozů. Ke kompletaci hybného ústrojí se používal inovovaný startér a uvnitř kabiny zaujalo své místo nové topné těleso.
Rok 1981
Začíná výroba luxusní verze 105 GL, některých s oválnými světlomety. Nárazníky se mění z chromovaných na tzv. prepregové. Součástí standardní výbavy všech vozů jsou halogenové žárovky a u stodvacítek posilovač brzd. Nádrž je nově zabezpečena proti úniku benzínu při havárii (převrácení vozu na bok).
Rok 1982
Všechny vozy mají nyní vnější plastová zpětná zrcátka a z továrny vyjíždí první modely dvoumístných aut Škoda 120 LE a Škoda 105 SP.
Rok 1983
Zásadní změna vzhledu karosérie u všech vozů. Nová přední maska s tvarovanými světlomety, nová zadní světla, rozšíření rozchodu předních i zadních náprav, nové nárazníky z polypropylenu, nové mazání olejem a tím pádem prodloužení intervalů výměny oleje. Přichází i nová spojka, nový karburátor Jikov SEDR a především tolik očekávané hřebenové řízení, které nahradilo maticový převodník. Tachometr již má denní počítadlo kilometrů a vozy GLS úhlovou nápravu s lomenými kloubovými hnacími hřídeli.