Jak zlepšit prodej nemovitostí v realitní kanceláři


Víte, kde dělají mnozí majitelé e-shopů a provozovatelé služeb prezentovaných na Internetu velkou chybu? Nevěnují dostatečnou pozornost tomu, co nabízejí, z pohledu samotného zákazníka. Orientují se na danou věc ze svého úhlu pohledu a neuvědomují si, že zákazník očekává hlavně perfektní informační servis. Jinými slovy, pokud někomu něco nabízím, musím podat naprosto vyčerpávající informace o daném http://souvnasavrky.cz/skolni-rok-20172018/vyucovane-predmety-v-danem-skolim-roce produktu, aby si zájemce mohl vytvořit ucelený obraz a mohl se rozhodnout, zda nabídky využije, nebo ne.

chata na prodej

A tak se stává, že chcete například koupit kuchyňské židle a z popisu výrobku není patrné, o jaký se jedná materiál, zda je židle dodávána v sestaveném stavu, nebo je to stavebnice, a někdy přímo katastrofální je fotografie – v malém rozlišení a navíc maličká, takže si zboží ani nedokážete pořádně prohlédnout – nakupujete zkrátka zajíce v pytli.

kuchyně v domě

Nákupy zajíců v pytli se bohužel odehrávají i v realitních kancelářích, kde mnozí makléři ani pořádně nenafotí prodávaný objekt, a zájemce o koupi je pak při prohlídce domu zmatený a zklamaný. Tento průšvih by přitom naprosto dokonale vyřešily 3D virtuální prohlídky pro realitky. Co tím máme na mysli?

Jedná se o trojrozměrnou virtuální prohlídku nemovitosti v interiéru i ve venkovním prostředí. Klient si přímo ze svého počítače prohlédne celý dům, a to vysloveně od hlavy až k patě, tedy od komínu na střeše až po domovní základy. Při virtuální prohlídce si bude připadat, jako by se nacházel přímo tam, a bude mít okamžitě jasno, zda jej prodávaná nemovitost osloví, nebo se mu prostě nezalíbí a půjde lidově řečeno „o dům dál“.

Trojrozměrné virtuální prohlídky lze ještě vylepšit záběry z létajícího dronu – ty doporučujeme zvláště do míst, která jsou velmi atraktivní co se týče zajímavého výhledu do malebné přírody nebo blízkosti některé z přírodních památek.

Posted in Web